dijous, 4 de novembre del 2010

Breakfast at Tiffany's

Hui tinc un dia estrany: un d'eixos dies que Holly Golightly anomenaria "dies rojos". Sent la necessitat de parlar, de contar, de fer saber al món com em sent; d'explicar com m'ha afectat aquest canvi fins l'essència mateixa del meu ser, com ara, per fi i de moment, estic en pau i feliç, i com esta felicitat impregna cadascún dels meus pensaments. És per això que he decidit, fer "borrón i cuenta nueva" al meu antic bloc, esborrar totes les entrades cedroses i començar-ne un de nou, alegre, on poder expressar-me com m'apeteix ara: de forma creativa i desenfadada: és curiós com cada vegada que em pose seriosament amb el cant aquesta vena pugna per eixir...i allà anem de nou! Acompanyeu-me, per favor, en aquest viatge i doneu-me la vostra sincera, però càlida opinió.
Vos vull!!